اطلاعات جدید به دست آمده از عرضه بازی Elden Ring در ماه آپریل 2020 خبر می‌دهد. اثری در ژانر اکشن نقش‌آفرینی که در نمایشگاه E3 2019 معرفی شد و حاصل همکاری استودیو From Software و شخص جرج آر. آر. مارتین خالق مجموعه رمان‌های بازی تاج و تخت است.

روز گذشته کاربری از وبسایت Reddit به نام ExHanzo از عرضه بازی Elden Ring در ماه آپریل 2020 خبر داد و مدعی شد اولین نمایش از گیم‌پلی بازی در رویداد The Game Awards در ماه دسامبر به اشتراک گذاشته می‌شود. به‌علاوه اطلاعات جدیدی در خصوص سیستم مبارزات بازی و مکانیزم‌های گیم‌پلی آن هم توسط کاربر مذکور منتشر شد. اطلاعاتی که بیان می‌دارند ساخته جدید From Software ترکیبی از مجموعه بازی Souls و Sekiro: Shadows Die Twice خواهد بود. جستجو و کاوش در محیط هم از عناوین Zelda الهام گرفته است.

  • بخش عمده مبارزات براساس مجموعه بازی Souls شکل گرفته
  • قدرت‌ها و نیروهایی که از باس‌ها دریافت می‌کنید با کمبوهایی به مانند ابزارهای مخصوص دست مصنوعی که در Sekiro در اختیار داشتید یکپارچه شده با این تفاوت که در این بازی روی تمامی سلاح‌ها قابل اعمال شدن است.
  • برخی از نیروها می‌توانند در جهان باز بازی مورد استفاده قرار گرفته تا به مانند عناوین Zelda مسیرهای جدیدی را برای‌تان باز کنند.
  • نوار سلامتی به مانند گذشته بوده و اکنون جزو مکانیزم جدید سوختن بازی به شمار می‌رود. استفاده از این قدرت‌ها سبب سوختن بازوهای‌تان شده تا زمانی که تبدیل به خاکستر شوند. بازوهای شما هم‌چنین اگر تا درجه مشخصی بسوزند می‌توانند توسط دشمنان قطع شوند. شما می‌توانید از بازوهای مکانیکی به جای جایگرین ضعیف‌تر استفاده کنید.
  • اندام‌ها توسط دشمنان دراپ شده اما تنها برخی از آن‌ها می‌توانند به عنوان جایگیزین برای بازو شما استفاده شوند. بیشتر این اندام‌ها فاسد شده و یا پیش از این سوختند. آن‌ها هم‌چنین می‌توانند به عنوان “Covenant‌” ارائه شوند.
  • استراحت در مکان‌های مشخصی به نام “Altar” می‌تواند به طور کامل بازوهای شما را بازیابی کند.
  • کشتن به صورت مخفی‌کاری به شما اجازه می‌دهد تا بخشی از سوختن را بازیابی کنید
  • مهارت‌ها یا اسکیل‌های ویژه شامل به صورت خم شده راه رفتن، شنا، شیرجه زدن، موضع قدرت، جا خالی دادن، کرفت کردن گیاهان، جادو، به دست گرفتن سلاح در هر دو دست، دفع ضربه دشمنان، منحرف کردن، بالا رفتن، پنهان شدن در محیط، حرکت، زره‌های قدرتمند، پرش بلند، آگاهی و دانش می‌شود.
  • نمودار درختی مهارت‌ها شامل چندین شاخه مختلف می‌شود.
  • ویژگی‌ مهارت‌ها به کلاسی که در ابتدای بازی انتخاب می‌کنید بستگی دارد. براساسی که کلاسی که دارید در طول بازی می‌توانید با به دست آوردن امتیاز، برخی مهارت و توانایی‌های جدید به دست آورید.
  • بازوهای شما مکانیزم جدیدی محسوب می‌شوند.
  • دستوری به “Hand” در بازی وجود دارد.
  • برای استفاده از دستور Hand باید سلاح خود را غلاف کنید.
  • می‌توانید اشیا مانند سنگ را برداشته و پرتاب کنید، صخره‌ها را هل دهید، دیوار را بررسی و تفتیش کرده و به صورت دستی بلاکی را با استفاده از هر دو جوی‌استیک و فرمان گرفتن هل دهید.
  • به منظور گرفتن یا هل دادن اشیا هیچ گونه علامتی مشاهده نخواهید کرد. بدین ترتیب هنگامی که در کنار اهرمی حضور داشته باشید علامت یا نوشته‌ای برای فعال کردن آن وجود نخواهد داشت.

باید توجه داشته تمامی اطلاعات و هم‌چنین عرضه بازی در آپریل 2020 به صورت رسمی تایید نشده و در حد شایعه قرار دارند. اثر مذکور برای سه پلتفرم Xbox One، PlayStation 4 و کامپیوترهای خانگی در حال توسعه قرار دارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید